XNA ile Oyun Programlama

  • Ahmet Vural
  • 9789944711487
  • TÜKENDİ

Oyun fikirlerinizi gerçeğe dönüştürün!

47,60
%15
56,00
XNA ile Oyun Programlama, oyun geliştiriciliğinin temelleri hakkında bilgi edinmek, bir oyun projesinin fikir aşamasından yayınlanma ve dağıtım aşamasına kadar nasıl yürütüldüğünü anlamak ve bunları kendi başına gerçekleştirmek isteyenler için önemli bir kaynak.
 
Bu kitapla yalnız XNA öğrenmiş olmakla kalmayacak, bağımsız ve maddi imkânları kısıtlı bir geliştirici olarak bütün bir oyun projesini en başından başlayıp, en ufak detaylarına kadar tamamlamış olacaksınız. Kitap içerisindeki 2B ve 3B oyun projelerini uygularken kazandığınız deneyimin faydasını kendi projenize başladığınızda göreceksiniz. 
Kısacası XNA ile Oyun Programlama hevesli oyun programcılarının ufkunu açacak bir kitap.

Kitabın örnek kod dosyalarını indirmek için tıklayın…
  • Oyun programcılığı
  • Bağımsız oyun geliştiriciliği
  • XNA nedir?
  • XNA ve XBox 360
  • 2B grafikler
  • Ses ve giriş işlemleri
  • Nesne Yönelimli Programlama
  • Oyun Programcılığı Terimleri
  • Collision (çarpışma) algılama
  • Yapay zekâ oluşturmak
  • Ağ işlemleri
  • 3B oyun geliştirme
  • SkyBox nesnesi
  • 3B oyunda kamera ve ışık
Özellik Değer
16,5x24 cm 16,5 x 24 cm.
248 358
9786057147301 978-9944-711-48-7

Ürüne ait yorum bulunmamaktadır.

Güvenlik Kodu
ÜCRETSİZ KARGO
ÜCRETSİZ KARGO

750 TL ve Üzeri 

CANLI DESTEK
CANLI DESTEK 09:00 - 18:00 arası
KOLAY İADE
KOLAY İADE 15 gün içinde
GÜVENLİ ALIŞVERİŞ
GÜVENLİ ALIŞVERİŞ 128Bit SSL ile

© 2019 Pusula 20 Teknoloji ve Yayıncılık A.Ş Tüm hakları saklıdır.

RapidSSL, Visa, Mastercard
Hipotenüs Hipotenüs® Yeni Nesil E-Ticaret Sistemleri ile Hazırlanmıştır.