Kodlama Öğreniyorum - 3.sınıflar için

Kitap, çocuklara temel kodlama kavramları ile birlikte, algoritmik düşünmeyi, bir probleme çözüm odaklı yaklaşmayı öğretmek ve bunu hayatın her alanına taşımayı hedeflemektedir.

315,00

Kodlama Öğreniyorum – 3.sınıflar için

Kitabın amacı, çocuklara temel kodlama kavramları ile birlikte, kodlamanın mantığını, algoritmik düşünmeyi, bir probleme çözüm odaklı yaklaşmayı öğretmek ve bunu hayatın her alanına taşımayı hedeflemektedir.

Kodlama Öğreniyorum serisi ilkokul her sınıf için, çocukların ilgili sınıftaki bilgi ve becerileri gözetilerek hazırlanmıştır. 

  • Kitaplarda amaç algoritma, döngü, koşul yapıları, fonksiyonlar gibi temel kodlama kavramlarını çocuğa benimsetmektir. Her kavram hem kâğıt üstü etkinliklerle, hem blok kodlama araçları Scratch ve Code.org ile pekiştirilir. Bunun amacı ilgili kavram bir kere çocuk tarafından anlaşıldığında hangi programlama dili olursa olsun onu uygulayabilir olmasıdır.
  • Kitapla birlikte tavsiye edilen yazılımların tamamı ücretsizdir ve ücretli bir kullanıma yönlendirme yapılmaz.
  • Kâğıt üstü etkinlikler, kitap sonunda verilen stickerlar ile yapılabilir. Böylelikle oyunlaştırma ögesi eğitime dahil edilmiş olur. Kâğıt üstü örnekler ile çocuğun kavramsal olarak konuyu anlaması sağlanır. Boş bırakılan bloklara doğru kodun sticker’ını yapıştırması beklenir. 
  • Kitap, anlatılan kavram ve sınıf seviyesine göre çocuğu doğrudan ilgili Code.org örneklerine yönlendirir. Bir örnek beraber çözüldükten sonra kalan seviyelerin de öğrenci tarafından tamamlanması beklenir.
  • Scratch programı ile çocuklar tamamen bağımsız hikâyeler veya oyunları programa aktarabilirler. Adım-adım hangi kod bloklarının nasıl ve neden kullanıldığı anlatılır. Programın daha da geliştirilmesi için açık uçlu görevleri öğrencinin tamamlaması beklenir.

İÇİNDEKİLER

• Bilgisayarlar: Bilgisayarlar nasıl çalışır? 

• Algoritmalar: Belirli bir amaca ulaşmak için tanımlanan işlemlere “algoritma” denir. Algoritma sıralı gider, bir başlangıcı ve mutlaka bir sonu vardır. Programalamaya başlamadan önce, programın algoritması doğru planlanmalı iyi analiz edilmelidir.

• Döngüler: Döngüler, tekrarlanan işleri yapmak için kullanılır. 

• Koşul Yapıları: Bir programın akışı belirli koşullara göre değişebilir. Bu koşulları belirlemek, hangi koşulda programımızı ne yapmasını istediğimizi ona tanıtmak için koşul yapılarını kullanırız. 

 

<style type="text/css"><!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } --> </style> <style type="text/css"><!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } --> </style> <style type="text/css"><!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } --> </style> <style type="text/css"><!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } --> </style> <style type="text/css"><!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } --> </style>
Özellik Değer
16,5x24 cm 16.5 x 24 cm
248 96

Ürüne ait yorum bulunmamaktadır.

Güvenlik Kodu

Benzer Ürünler

ÜCRETSİZ KARGO
ÜCRETSİZ KARGO

750 TL ve Üzeri 

CANLI DESTEK
CANLI DESTEK 09:00 - 18:00 arası
KOLAY İADE
KOLAY İADE 15 gün içinde
GÜVENLİ ALIŞVERİŞ
GÜVENLİ ALIŞVERİŞ 128Bit SSL ile

© 2019 Pusula 20 Teknoloji ve Yayıncılık A.Ş Tüm hakları saklıdır.

RapidSSL, Visa, Mastercard
Hipotenüs Hipotenüs® Yeni Nesil E-Ticaret Sistemleri ile Hazırlanmıştır.