750 TL ve Üzeri
Yeter Oynadığın ! Artık Kendi Oyununu Tasarlama Zamanı!
Yeter Oynadığın ! Artık Kendi Oyununu Tasarlama Zamanı!
Yaratıcılığını ve Hayal Gücünü Özgür Bırak
Haydi Oyun Başlasın!
Bu kitabın ana amacı, çocukların yaratıcılıklarını ve oyun deneyimlerini kullanarak kendi oyunlarını tasarlamaları için rehberlik etmektir.
Oyun tasarımı üzerinde çalışmak, çocukların birçok becerisini arttırmaya yardımcı olur. Oyun tasarlarken algoritmik, analitik, yaratıcı ve tasarım odaklı düşünme becerileri gelişir.
Kitap hedefine 4 aşamada ulaşıyor:
• İlk aşamada öğrenciler tamamen oyunu ve oyunların mekanikleri ile elementleri hakkında bilgi sahibi olurlar.
• İkinci aşamada farklı materyaller ile oyun prototiplemeyi öğrenirlerler ve uygularlar.
• Üçüncü aşamada Pixel Press Floors, Microsoft Kodu gibi farklı araçları kullanarak platform oyunu tasarlarlar.
• Kitabın son bölümünde ise öğrencilerin hayallerine bir sınırlama getirmeden kağıt üzerinde eğitsel oyun tasarlayabilirler.
“Bu kitabı takip edip içindeki egzersizleri tamamladığınızda; kağıt üzerinde hayallerinizdeki eğitsel oyunu tasarlayabilecek, var olan araçlar ile bir platform oyunu yaratabilecek ve farklı materyaller ile kendi oyununu prototipleyebileceksiniz.”
* Oyun Nedir?
* Oyun Tasarımı: Adım Adım Tasarım Aşamaları
* Oyun Tasarımcısı Kimdir? Oyun Tasarlayınca Ne Olacak?
* Tasarım Odaklı Düşünme: Oyunu kim Oynayacak, Oyunun Türü Ne Olacak?
* Karar Verme zamanı: Oyun Mekanikleri ve Oyun Elementleri
* Fiziksel Oyun da tasarlayabiliriz
* Masaüstü Oyun Prototipleme Atölyesi
* Basit bir Dijital Araç: Pixel Press Floors'la Oyun Tasarlama
* Microroft KODU ile Oyun Tasarlama
* Oyunlarınızı Kaydedin
Bahçeşehir Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi tarafından hazırlanan bu kitap, ilkokul ve ortaokul öğrencilerine özellikle kodlama ve robotik müfredatı uygulayan okullarda tavsiye edilmektedir.
Yavuz Samur
Yrd. Doç. Dr. Yavuz Samur, Bahçeşehir Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü ve İletişim Fakültesi, Dijital Oyun Tasarımı Bölümü öğretim üyesidir.
Araştırma ilgileri arasında eğitimde ve öğretimde teknoloji kullanımı, dijital eğitsel oyunların kullanılması, eğitimde oyunlaştırma (gamification), eğitsel oyun tasarımı, oyun bağımlılığı ve oyun temelli öğrenme gibi konular yer almaktadır.
Okul öncesinden başlayarak, ilkokul, ortaokul ve lise çağındaki öğrencilere yönelik fiziksel ve dijital oyun tasarımı atölyeleri gerçekleştirerek onları oyun oynamaktan ziyade oyun tasarlamaya yönlendirmeye çalışır.
Özellik | Değer |
---|---|
16,5x24 cm | 16,5 x 24 |
248 | 100 |
Ürüne ait yorum bulunmamaktadır.
© 2019 Pusula 20 Teknoloji ve Yayıncılık A.Ş Tüm hakları saklıdır.